Pretenziju pieteikšanas un izskatīšanas kārtība
Krekludruka.lv pārdotajiem produktiem nav noteikta garantija, taču, saskaņā ar Patērētāju tiesību aizsardzības likumu, patērētājs var pieteikt pretenziju par preci 24 mēnešu laikā no iegādes brīža.
Ja preces neatbilstība līguma noteikumiem atklājas 6 (sešu) mēnešu laikā pēc preces iegādes, uzskatāms, ka tā eksistēja preces iegādes dienā, izņemot gadījumu, kad šāds pieņēmums ir pretrunā ar preces raksturu vai neatbilstības veidu.
Ja iegādātā prece izrādās neatbilstoša, patērētājam ir tiesības pieprasīt šādus risinājumus:
- VISPIRMS – lai bez atlīdzības (tajā skaitā bez preces nosūtīšanas, darba, materiālu un citu izmaksu atlīdzīnāšanas) un saprātīgā termiņā novērš preces neatbilstību VAI apmaina preci, izņemot ja tas nav iespējams vai ir nesamērīgi. Jāņem vērā arī preces raksturs, kā arī paredzamais tās lietošanas nolūks.
- Ja neatbilstību novēršanu neveic saprātīgā termiņā vai neapmaina preci neradot neērtības, patērētājam ir tiesības uz cenas attiecīgu samazinājumu vai līguma atcelšanu un naudas atmaksu (izņemot, ja neatbilstība ir maznozīmīga un nevar būtiski ietekmēt iespējas preci izmantot).
- Patērētāju tiesību aizsardzības centrā pēc palīdzības
- Pie attiecīgās jomas ārpustiesas strīdu risinātāja, piemēram, Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijā, pie Latvijas Komercbanku asociācijas ombuda, Latvijas apdrošinātāju asociācijas ombuda, u.c.
- Patērētāju strīdu risināšanas komisijā, ja Patērētāju tiesību aizsardzības centrā sniegtā palīdzība strīda risināšanā nav nodrošinājusi rezultātu un attiecīgajā jomā ir iespējams sasaukt komisiju
- Tiesā, tai skaitā saskaņā ar procedūru par maza izmēra prasībām
- Vārdu, uzvārdu, kontaktinformāciju;
- Iesnieguma iesniegšanas datumu;
- Strīda būtību, prasījumus un to pamatojumu